Każdego dnia w Polsce z internetu korzysta miliony osób. Jedne witryny odwiedzane są wyjątkowo licznie, na innych ruchu internautów praktycznie nie ma. Według wyników różnych badań jasno wynika, że najliczniej odwiedzane są strony, które znajdują się na pierwszej stronie wyszukiwarki. Te na dalszych stronach odwiedzane są bardzo rzadko lub wcale. Wszyscy właściciele witryn internetowych powinni więc zadbać o to, aby w wyszukiwarce znalazła się ona na pierwszej stronie. Cel ten można osiągnąć poprzez pozycjonowanie.
Pozycjonowanie strony www: kiedy efekty będą widoczne?
Pozycjonowanie stron nie przynosi natychmiastowych efektów. Jest to proces złożony z kilku elementów. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w naszym artykule „Pozycjonowanie stron: co to jest?”. Jednym z etapów pozycjonowania jest wybór pasujących do treści na stronie słów kluczowych. Etapem koniecznym jest również podniesienie popularności danej strony, które oparte jest z kolei na „link popularity”. Do tego strona musi zostać zoptymalizowana. Efekty pozycjonowania nie są natychmiastowe.
Pozycjonowanie stron: o czym jeszcze warto wiedzieć?
Proces pozycjonowania obejmuje szereg procesów, wybór słów kluczowych to tylko jeden z nich. Klienci, którzy zdecydują się skorzystać z usług agencji zajmującej się pozycjonowaniem powinni pamiętać, że podniesienie rankingu strony nie jest procesem jednorazowym. Google zmienia algorytmy wyjątkowo często, stąd też pozycjonowanie powinno być wykonywane regularnie. Inaczej strona znów spadnie w wynikach wyszukiwania.
0 komentarzy